среда, 9 марта 2011 г.

Ծաղիկների խորհուրդը

 
  • Ալարկոտ (Лень) -ընտանիքի խորհրդանիշ:

  • Ամբրոզիա - ձեր սերը փոխադարձ է:

  • Անմոռուկ - հիշողություններ, անկեղծ սեր:

  • Անյուտայի աչիկներ - իմ մտքերը քեզնով են տարված:

  • Արեւածաղիկ - հպարտություն:

  • Աստղածաղիկ (Астра) - սիրո, նրբաճաշակության խորհրդանիշ:

  • Բաղեղ, պատատուկ (плющ) - հավատարմություն, ընկերություն, 
        կապվածություն:

  • Բեգոնիա -ի սրտե ընկերություն:

  • Գարնանածաղիկ (примула) - ես չեմ կարող ապրել առանց քեզ, երեկոյան` 
        անհամատեղելիություն:

  • Գաուլտերիա - ներդաշնակություն:

  • Գլադիոլուս - ես իրոք անկեղծ եմ, գլադիատորների ծաղիկ:

  • Գլիցինիա - բարի գալուստ:

  • Գլոկսինիա - սեր առաջին հայացքից:

  • Դափնեվարդ (Олеандр) - ուշադրություն:

  • Դելֆինիում - փոփոխականություն:

  • Զանգակներ - հնազանդություն:

  • Զանգակներ իռլանդական - հաջողություն:

  • Ժասմին - դու ինձ երբեւէ կսիրե±ս:

  • Իրիս - քո ընկերությունը թանկ է ինձ համար:

  • Լամինարիա - տխրություն:

  • Լեռնավարդ (Азалиа) - իմ կիրքը քո նկատմամբ անսահման է,Դու այնպես
        նուրբ ես, պահպանիր քեզ ինձ համար:

  • Լիլիա - նարնջագույն` ատելություն, սպիտակ` մաքրություն,
        անմեղություն, վեհաշությություն, դեղին` թեթեւամտություն, սուտ,
        կալլա` գեղեցկուհի, վագրագույն` հպարտություն:

  • Խոլորձ (Орхидея) - սեր, նրբաճաշակություն, գեղեցկություն:

  • Խորդենի (Герань) - անմտածվածություն:

  • Կակաչ - մշտական քուն, մոռացություն, կարմիր` հաճույք,
        բավականություն, դեղին` հարստություն, հաջողություն:

  • Կակտուս - համառություն:

  • Կղբի, Մագնոլիա - վեհանձնություն, գերազանց սիրեկան,
        հեղինակություն:

  • Հարդենիա - Դու իմ սերն ես, Դու հիասքանչ ես:

  • Հերացինտ - երկնագույն` համաձայնեցվածություն, բոսորագույն`
        մոռացիր ինձ, կարմիր` խաղ, սպիտակ` ես կաղոփեմ քեզ համար, դեղին` խանդ:

  • Հոտավետ սիսեռ (Душистый горошек) - ցտեսություն, հեռանալ:

  • Հորտենզիա - սառնություն, անտարբերություն:

  • Ձարխոտ (Папоротник) - մոգական, վստահություն:

  • Մանուշակ - արժանապատվություն, համեստություն, սպիտակ` փորձենք
        երջանիկ լինել:

  • Մարգարիտկա - անմեղություն, մաքրություն:

  • Մրտենի (Мирт) - սեր, հարսանիք, հրեական խորհրդանիշ:

  • Մեխակ - վարդագույն` երբեք քեզ չեմ մոռանա, կարմիր` հիացմունք, սիրտս
        ցավում է քեզ համար, բոսորագույն` փոփոխականություն, միագույն`
        այո, ոչ միագույն` ոչ, սպիտակ` անմեղություն, անկեղծ սեր, դեղին` դու
        խուսափում ես ինձնից:

  • Յասաման - գեղեցկուհի:

  • Նարգիզ - միշտ եղիր այնպես, ինչպես կաս:

  • Նարդոս (Лаванда) -հիացմունք, մենություն:

  • Վաղինակ (Наготки) - տխրություն, խանդ, դաժանություն:

  • Վայրի ելակի ծառ - ես քեզ սիրում եմ:

  • Վարդ - կարմիր` սեր, ես քեզ սիրում եմ, կիրք,
                    մուգ կարմիր` սուգ,
                    վարդագույն` գերագույն երջանկություն,
                    սպիտակ` մաքրություն, անմեղություն,
                    թեյի` ես միշտ հիշում եմ,
                    սպիտակ չորացած` ավելի լավ է մահ, քան անամոթություն,
                    դեղին` խանդ, զգացմունքները պահպանելու փորձ:

  • Վասիլյոկ - չեմ համարձակվում արտահայտել զգացմունքներս:

  • Ցինիա - կարմիր` երկարատեւ կապվածություն, սպիտակ` բարություն,
        մեծահոգություն, դեղին` ես քեզ հիշում եմ ամեն օր:

  • Փշարմավ (Остролит) - ընտանեկան երջանկություն, պաշտպանություն:

  • Քամելիա - հիացմունք, վարդագույն` կարոտում եմ քեզ, կարմիր` դու հուրն ես իմ սրտի,
        սպիտակ` դու հիասքանչ ես:

  • Քաջվարդ (пион) - երջանիկ հարսանիք, ուրախ կյանք:

  • Ոսկեծաղիկ (Хризантема) - դու հիանալի ընկեր ես, կարմիր` ես սիրում եմ,
        սպիտակ` ճշմարտություն, դեղին` քնքուշ սեր:

  • Քրքրում, զաֆրան (Крокус) - ուրախություն:

  • Ֆրեզիա - վստահություն:

  • Комментариев нет:

    Отправить комментарий